reklama

Nechod prec..

Nikdy nechcem aby prisiel ten den kedy mi povies ze odchadzas.. Nikdy nechcem pocut,ze ma viac nemas rad.. Nikdy viac nekcem zazit samotu,lebo viem ze ta mam

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Chcem stale ta mat pri sebe

Chcem aby si bol pri mne,ked mi bude tazko

Chcem aby si pochopil ze ja som ta,ktora tu bude stale pri tebe

Chcem s tebou travit kazdu volnu chvilu,lebo uz ich nebude vela

PRETOZE:

ty si ten,co pohladom mi povie CHCEM TA..ty si ten ktoreho usmev je krajsi ako zapad slnka..ty si ten obliehany ostatnymi.. ja som nic oproti tebe,len skvrna od vina..niekto kto nevie slovami ,skutkami vyjadrit cit ktory v sebe ma..

Uz neviem ako mam dat najavo ti,ze chcem aby si tu bol stale pre mna, bol pri mne a dotykal sa mojich pier..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mozno toto ti ukaze kto si ty pre mna..CLOWEK co bude mat miesto v mojom srdci..aj ked mi povie zbohom ..

Peta Sopkova

Peta Sopkova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jednoduchy clovek so zlozitou povahou..opitimista so svojou pravdou ..clovek neznasajuci nudu,klamstva,hadky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu